avatar Ten blog rowerowy prowadzi krwinka1 z miasteczka Kościerzyna. Mam przejechane 609.18 kilometrów w tym 535.21 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.72 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krwinka1.bikestats.pl
  • Sprzęt Fischer

wyprawa do trójmiasta

Niedziela, 8 grudnia 2013 · dodano: 08.12.2013 | Komentarze 0

Nieplanowana wyprawa po Trójmieście. Do Gdańska dowieziono nas autem, i dalej od ulicy Kartuskiej udałyśmy się ścieżką rowerową do Jelitkowa nad morze.Miał być powrót rowerem do Kościerzyny, pojechałyśmy w stronę Kościerskiej góry bu udać się dalej przez Gdynia Osowa na Żukowo, trasa nie była trudna, ale warunki pogodowe nagle się tak pogorszyły, że dojeżdżając do Żukowa stwierdziłyśmy, że nie zdążymy w tym tempie i przy takim wietrze przed zmierzchem do domu.Zmęczenie dawało się odczuć, pojechałyśmy w Żukowie na dworzec, sprawdzić , czy dojedziemy chociaż do Gołubia Kaszubskiego, pociąg odjeżdżał za kilka minut, szczęście jednak nas nie opuszczało. Wsiadłyśmy do pociągu z rowerami...ciepło, odebrało nam resztki sił...do domu dotarłyśmy jednak już innym środkiem transportu. Ale było warto, pomimo trudnych warunków pogodowych .