avatar Ten blog rowerowy prowadzi krwinka1 z miasteczka Kościerzyna. Mam przejechane 609.18 kilometrów w tym 535.21 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.72 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy krwinka1.bikestats.pl
  • Sprzęt Fischer

niedzielnie, spontanicznie z Moniką

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 26.02.2014 | Komentarze 2

Od rana chodził za mną rower, ale miałam trochę pracy do wykonania , sprawozdania same się nie napiszą, więc postanowiłam ten dzień przeznaczyć na pisanie. Gryzłam się, że za oknem słońce, jednak gdy usłyszałam skrobanie szyb na parkingu, pomyślałam, ze musiało przymrozić, nie miałam już takich wyrzutów, że nie mogę jechać.Popisałam trochę, gdy zadzwoniła Monika z pytaniem co robię, i czy nie mam ochoty się przejechać....to było jak wyrzutnia dla mnie, w ciągu 15 minut stałam na baczność z rowerem już w umówionym miejscu...No i pojechałyśmy, najpierw Mała Szarlota, potem Wierzysko, a potem w stronę Zielonej, gdzie się pożegnałyśmy, bo ja miałam do wykonania zlecenie, a Monika pojechała do domu.To była fajna rowerowa  udana niedziela :)